onsdag den 2. maj 2012

Grill!


Så blev Weberen rigtig indviet i 2012. Vi har ganske vist brugt den 2 gange, men der har vi spist indenfor. Det er først rigtig grill, når man spiser udenfor!

Jeg var i ABC og faldt over en flanksteak på 400 g. til 26 kr. og blev lidt mistænksom indtil jeg opdagede den var af 'skinkekød'. Nå, det var det de havde og jeg købte den og hold da op det smagte godt. Jeg selv er nu mere til oksekød og gerne så rødt at det stadig siger muh!
Men denne var faktisk lækker og Tommi var vild med det da kødet var mør og uden fedt.

Dertil lavede jeg kartoffelsalat med nye kartofler og karry og så varmede vi to hveder :)



Har I andre nydt det gode vejr? :)

2 kommentarer:

  1. Det ser bare så hyggeligt ud :-)

    Jeg håber, vi når at grille i morgen - det er bare om at komme udenfor, nu hvor solen luner så godt!

    SvarSlet
  2. Ja, grill er lig med sommer og solskin :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget