mandag den 21. maj 2012

Forår


Sikke et dejligt vejr det har været idag!

Der har været run på den sidste uge hvilket også kan ses på bloggen - men tænk engang - jeg har faktisk fået en ekstra fast læser imens jeg ikke har været aktiv, he he..

I den kommende uge vil der komme de opskrifter som jeg er bagud med, så jeg kan nå mit mål, for kan jo godt se at året snart er halvvejs hvorfor jeg burde have afprøvet omkring 100 opskrifter, så jeg skal igang :)

Håber I også har nydt det gode vejr idag. Jeg brugte eftermiddagen på at lægge i hængekøjen med Tommi imens hestene slog græs i haven og Buddy sov i skyggen. Om aftenen red jeg en tur på Laban imens Tommi og Buddy cyklede ved siden af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget