tirsdag den 3. april 2012

Sushi


Arj, Tommi bliver nok sur over jeg kalder indlægget for Sushi, men hvad kalder man ellers et indlæg om fisk?

For ja, vi har udvidet bedriften med et akvarium - med fisk!

De er egentlig ret fascinerende at kigge på og kan godt lide tanke om at skulle ud og købe en ny fisk i en pæn farve en gang imellem. Men de er hurtige og derfor ret svære at fotografere med mit mobilkamera...



Nå men, vi var ret trætte efter weekenden i København og mandag var vi på farten efter arbejde. Idag har vi nydt tørvejret udenfor og aftenen har jeg brugt i køkkenet med frugtfarve og Tommi er ude og skrue i motorcykel, da skærtorsdag er fast MC-træf dag i Esbjerg.

3 kommentarer:

  1. Ligner et super hyggeligt akvarium :)


    Hilsen

    Helle
    iPhone reparation
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet
  2. Et lille tip: Undgå at bruge blitz indenfor, og skru i stedet højere op for ISO.

    SvarSlet
  3. Disse billeder er ikke taget med det nye kamera, men blot med min mobil, så det er ringe kvalitet. Men tak for tippet - må prøve mig frem :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget