torsdag den 19. april 2012

Grønt til øjene


For det var lige præcis hvad aftensmaden idag stod på. Vi skulle have noget grønt som tilbehør til ørreden. Jeg havde købt asparges og et broccoli på tilbud i abc til hhv. 10 og 5 kr. For at undgå madspild fandt jeg en opskrift på små broccoligratiner som var lavet af stolken og stilkene af broccolien. På den måde endte vores aftensmad i ca. 10 kr. pr. tallerken alt i alt, da jeg kun brugte det kvarte af aspargesbundtet.

For at det ikke skulle blive for sundt lavede jeg lige to bagte blommer med lidt jordbær-yoghurt på til dessert på eftervarmen i ovnen.


Det hele vil blive uddybet imorgen, men nu står den på film med manden i sofaen.

God aften!

4 kommentarer:

  1. Aj en dejlig blog - og skønne opskrifter! Samt fokus på madspild.

    Jeg vil følge din blog :)

    SvarSlet
  2. Ja, når man er lidt nærig er madspil en god ting at undgå :)

    SvarSlet
  3. Fin blog du har her med masser af super lækre opskrifter! :)
    Fandt den igennem google da jeg søgte på opskrifter med nougat, og nu skal jeg til at bage dine nougat muffins - er spændt på hvordan de smager - mine tænder løber næsten allerede i vand, og glæder mig til at vise dem frem på min blog senere, og så bliver der selvfølgelig linket til din side.

    Tror jeg skal have luret nogle af dine andre lækre opskrifter af :D

    SvarSlet
  4. Hej Dottie :)

    Dejlig kommentar - rart at høre nogle bruger mine opskrifter. Håber de smager dig...

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget