fredag den 23. marts 2012

Solrig weekend

Vejret i Syd- og Sønderjylland

Ifølge DMI får vi en lækker weekend og næste uge med.

Vejret opfordre til at tænde grille og finde havemøblerne frem.

Herhjemme står den endvidere på en Århustur op til min søster, da hun skal have nye møbler hvilket kræver hjælp fra Tommi og jeg (nok mest Tommi og skruemaskinen, he he). Mon ikke jeg får lidt med hjem fra IKEA også? :)

Hestene skal idag ud på græs som de har ventet hele vinteren på og Tommi vil nok gerne lufte motorcyklen i det gode vejr. Ellers har vi ingen planer hvilket er skønt! :)

Buddy drømmer bare om at bruge weekenden på følgende måde




Hvad skal I andre lave i det fine vejr? :)

2 kommentarer:

  1. Jeg skal arbejde, arbejde og så arbejde, og så lige klemme en flytning ind i mellem :P
    Og måske årets første is fra den lokale italienske isbutik.

    SvarSlet
  2. Jeg startede lidt i haven igår, og fortsætter i dag, skal også en tur på lossepladsen, uha der er meget der skal med, så måske kan en tur ikke gøre det.

    Og så vil jeg gå og drømme om alle de farverige blomster jeg snart skal have plantet :-)

    I aften skal jeg passe min søde niece, så jeg har også en rigtig god dag i vente :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget