torsdag den 8. marts 2012

Æg og asparges i bradepande


Til en ægte brunch hører der æg til, men jeg selv er ikke ret vild med scrambled eggs, så igen kom min brunchbog med et frisk indslag.

Retten var en slags æggestand med friske asparges og som tilbehør til f.eks. cocktailpølser er det super!

og så er det en pæn ret at servere.... :)

Jeg lavede lige små ændringer, så here you go

1 bradepande
9 æg
1½ dl. creme fraise
1 bundt asparges
Salt

Pisk æg, creme fraise og salt.
Beklæd en bradepande med bagepapir - kom de rensede asparges i bradepanden og kom æggemassen over. Bag den i ovnen ved 200 grader i ca. 30-35 min.


2 kommentarer:

  1. Jeg er heller ikke glad for scramble eggs, men laver istedet omeletter eller f.eks. to æg i glas med krydderurter (opskrift på min blog. Den her version er da også ret lækker! Og flot ikke mindst!

    SvarSlet
  2. Mm og det smagte rigtig godt! :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget