lørdag den 17. marts 2012

FOODEXPO 2012




For 5 år siden var min mor gennem arbejdet inviteret med til FOODEXPO i Messecenter Herning.

Hun kom hjem med 7 store bæreposer med madprøve, drikkevarer, reklametøj, brochuere, nøgleringe, kuglepinde, osv. osv.

Min søster jeg jeg fik hver en trøje fra Fishermans Friends og var i himlen!

I år er det min tur!!

Jeg skal nemlig afsted i morgen og jeg glæder mig som et lille barn og hver gang jeg kigger på udstiller-liste kriller min mave.

Hav en god weekend, her er nok stille imorgen, he he ;)

Og ja, Tommi skal selvfølgelig med - til at bære....

2 kommentarer:

  1. Det var (desværre) tydeligt i dag, at der siden er kommet en finanskrise til, for det var ret begrænset, hvad folk slæbte af sted på :-)

    Og i øvrigt ærgerligt, at jeg ikke vidste, du også kom i dag - ville gerne have hilst på dig!

    SvarSlet
  2. Det har du ret i. De var gavmilde med smagsprøver, men ikke produkter. Fik dog lidt - bl.a. en stress-frikadelle fra Tulip, he he ;)

    Ja det kunne have været hyggeligt, men kommer du ikke med til madbloggertræffet senere på året?

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget