tirsdag den 13. marts 2012

2 awards med 1 smæk


Den sidste dag i februar modtog jeg 2 awards fra nogle super søde bloggere.

Den første var fra  Jordbærkagen og var en Liebster-award og der står:

"'Liebster' er tysk og betyder foretrukne på dansk. Den gives til bloggere under 100 faste læsere, og hvis du vil sende den videre, som anbefaling på nyere spændende blogs, skal du; 1.Udgive din egen top 5 over bloggere, der har under 100 læsere. 2. Sende din top 5 en mail eller kommentar for at give dem awarden."


Jeg er bagud og ved derfor at den efterhånden har været rundt ved mine yndlings-blogs men er nogle i tvivl kan mine favoritter ses ude i siden i min blog-liste :)


Den anden award er fra Fru Kubiks lækkerier og fungere således:

1. Link til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)


2. Giv den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere


3. Svare på fem spørgsmål
Igen er jeg bagud og mine favorit-blogs har vist fået den, så hvis I gerne vil svare på følgende spørgsmål, så bare tag awarden ;)
1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Det startede af 2 årsager:
1) Jeg havde faktisk en anden blog inden denne, hvor mine opskrifter kom ind, da jeg er aktiv bruger af Jubii debatten og lægger billeder af min mad ind og folk spørger efter opskrifter, så var det nemmest med en blog.
2) Denne blog startede imens Tommi var i militæret så han kunne gå ind på kasernen og se hvad Buddy og jeg lavede herhjemme.
2. Hvilke blogs følger du?
Jeg er mest interesseret i madblogs, men også sjove blogs, blogs med gode billeder og blogs som gør at jeg vil læse mere. Som I kan se på min blog-roll er der en bred skare af blogs-temaer.
3. Favorit farve(r)?
Jeg er vild med marineblå - det er en dejlig farve til mig og alt Labans udstyr er faktisk også blå, he he.

I hjemmet er det dog lilla som er dominerende i nipstingene.
4. Favorit film?
Jeg er ikke typen som har én favoritfilm, for det skifter ret tit.
Men musicals som Cabaret, Chicago og Phantom of the Opera er mine favoritter som jeg kan se igen og igen!
5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Som mange andre drømmer jeg om at se USA - eller bare New York. Min søster har været der et par gange nu og jeg er drøn misundelig når hun kommer hjem med billeder, gaver osv.

Derudover er jeg vild med natur og dyr, så måske noget Afrika/Australien ville også være spændende.

Tusind tak til jer begge for awardene :) Det er dejligt at vide at nogle læser med derude...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget