onsdag den 22. februar 2012

Regn og blæst!


Hold da op et vejr. Her gik jeg og troede at foråret var på vej, men ak.. Eller, måske der kommer der stilhed efter stormen?

I weekenden plukkede Tommi disse forsythia-grene som har stået og passet sig selv i en vase og idag sprang de så ud. Uhm, 'blomster' fra egen have er nu dejlige :)


Aftensmaden stod på salat med kødet fra nogle kyllingeoverlår som blev stegt i ovnen. Derudover havde jeg en FINAX-pakke med titlen 'grovboller på 45 minutter'. På bagsiden anbefalede de at komme gulerod i så dette prøvede jeg sammen med lidt timian. De blev bagt og duftede godt, men føj for en skuffelse. Ved ikke om jeg har jort noget forkert, men de var tunge, hårde og smagte bestemt ikke godt. Fulgte ellers brugsanvisningen, men måske det bare er skæbnen at jeg ikke skal bruge færdig-produkter, he he.


Nu vil jeg begive mig ud i det vilde vejr for at putte hestene. Godnat derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget