søndag den 26. februar 2012

'Møg' - weekend

Hvad dagen igår blev brugt på, får I i et andet indlæg, da det fylder lidt (bogstavlig talt).... Men resten må I gerne få nu. Lørdag aften kyssede vi hinanden farvel og tog til hhv. svendegilde og 50 års fødselsdag - jeg var til førstnævnte.. Det var en rigtig hyggelig aften og jeg ekspermenterede med en ny frisure. Det er ikke mange muligheder jeg har så længe jeg er igang med projekt 'naturlig hårfarve', he he. Jeg blev selv ganske godt tilfreds med resultatet :)


Både Tommi og jeg kom sent i seng så søndagen startede lidt sent.

Vi havde behov for luft og for at handle lidt gær og sådan til aftensmaden, så Tommi tog rulleskøjter på og fik Buddy i snor og jeg fandt min cykel frem, så turen kunne gå op til købmanden. Resultatet var en meget træt hund! Hvilket er forståeligt når han har trukket Tommi op over viadukten, he he.

Hjemme igen stod den på heste og havearbejde. Jep, samtidig - jeg fjerner hestepærer fra løsdriften dagligt og samler det i en vogn - normalt bliver det læsset af på naboens marker, men nu da vejret var så godt tog vi Laban med om i haven imens Tommi ordnede vores stauder-bed og fik gødet det godt igennem!

Nu har vi sammen bagt pizza og de lækre chokoladeboller som vi spiser til aftens-mad/kaffe imens der kommer Lykke :)

2 kommentarer:

  1. Virkelig flot frisure :D GID det var mig..

    Mit projekt naturlig-hårfarve er slut om en lille cm, men hår er overhovedet ikke så langt at det kan gøre sådan der, ØV!

    Men... Det er virkelig flot :D

    SvarSlet
  2. Jeg venter også bare lige til det er 5 cm. længere, så bliver det klippet til page. Skal bare virkelig vænne mig til den mørke farve istedet for mit elskede blonde hår :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget