mandag den 27. februar 2012

Kørende hest

Da jeg i foråret 2011 kom i tanke om at jeg ville være hesteejer igen, ville jeg bare have en tur-hest og ikke noget ride seriøøst så jeg skulle bruge en ridebane. Da jeg så fandt ud af at Laban har seperationsangst fra folden og generelt kræver noget mere ridning på bane før han kan komme på tur, kunne jeg godt se at jeg havde behov for en bane og allerhelst en ridehal, så man kan ride hele året.

Jeg fandt en ridehal 1½ km. herfra, men det kræver jeg rider over en motorvejsrundkørsel og det er ikke lige sagen. Så her på det sidste har vi kigget lidt efter en billig hestetrailer, men priserne på en ordentlig en er ret høje.

Lørdag tog vi til Kongeå Trailercenter som vist er det største i Jylland (ja nok hele Danmark egentlig...) og sørme om jeg ikke kom til at lave et 'lille' impulskøb....


Nøj hvor er jeg dog glad! Det er en Gaupen, som ikke produceres mere, men som er det mærke der har fået bedste anmeldelse gennem de sidste 40 år.

Den skal liiiige synes og så er der lidt der skal laves, så jeg satte straks Tommi igang så den kan blive klar hurtigst muligt.


Uh, han er nu en dejlig mand og det er godt jeg kan gå og holde ham lidt igang :)

2 kommentarer:

  1. Så er den nysynet. :)

    SvarSlet
  2. Ha ha nullerfrans! ;) Kan du virkelig finde ud af at kommentere herinde? :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget