onsdag den 1. februar 2012

The king of ketchups

Min mor har fra barn ben lært mig at der kun findes én ketchup! Hun er tilbudsjæger, men på nogle punkter går hun altså ikke på kompromis:

Toiletpapir - alt under 3 lag er til grin
Smør - kun Kærgaarden dur!
Leverpostej - kun de lune fra slagteren
og så ketchup!

Vi har altid kun fået Heinz ketchup! Så flyttede jeg sammen med Tommi og en karryketchup flyttede ind ved siden af min Heinzflaske i køleskabet.

Heinz har været søde og sendt mig en fin pakke med lidt produkter i. Den sædvanlige kendte ketchup, en chilisauce, et glas tomatpuré, en pose pasta (uhm, fra Urtekram) og 2 fine grydelapper i Heinzdesign.



Pakken kom igår, så den talte nærmest med i fødselsdagsgaverne, he he :) Godt timet af Heinz!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget