fredag den 3. februar 2012

Første sæt gæster

er netop smuttet ud af døren.

Min mor og søster har netop været til min fødselsdag og sikke nogle fine gaver jeg fik. Af mine forældre fik jeg blot penge, da jeg spare sammen til et ordentlig spejlreflekskamera :)

Min søster derimod havde købt nogle rigtig fine gaver til mig

Jeg havde ønsket mig en adressebog (kommer jeg altid i tanke om når jeg skriver julekort, hmf.) og min søster havde fundet en fra The Hummingbird Bakery i fin lyserød med opskrifter i ved bogstaverne, så fin :)
Jeg savner tit nogle cylinderforme (eller 'madringe' som butikkerne kalder dem), så jeg fik to forskellige størrelser
Jeg er en sucker for søde dufte og denne er en klassisker herhjemme, så det var lækkert at få en ny når nu den gamle var tom.

Derudover har hun netop været i London (igen igen igen) og havde købt noget tøj til både Tommi og mig, 4-kløver krymmel, Jamie Oliver's mad-magasin og nogle risnudler :)

Menuen iaften stod kun på 2 retter, da jeg ikke følte jeg kunne nå at lave 3 retters på en fredag hvor jeg kom sent hjem fra arbejde.
Hovedretten var Chicken Parmesan og Cremé Brúle til dessert. Kyllingen var drønlækker og rigtig saftig, men jeg er noget skuffet over desserten. De blev rigtig fine, men synes nu smagen var meget fed og ikke vild specielt - skal det smage sådan?

Nu slår vi mave og ser Viggo Mortensen som sherif på tv2.

God weekend derude!

3 kommentarer:

  1. Tillykke med fødselsdagen, lækre gaver :)

    SvarSlet
  2. Dejlige gaver - tillykke med fødselsdagen :-)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget