onsdag den 29. februar 2012

Februars opskrifter


Her i februar er der afprøvet rigtig mange opskrifter, men jeg har ikke nået at skrive dem alle ind, så her de næste par dage kommer der lige en ordentlig bunke opskrifter.

Ellers synes jeg faktisk at min udfordring går udemærket. Gennemsnittet var 17 opskrifter pr. måned og når jeg nu lige får skrevet de sidste her ind kommer jeg over gennemsnittet, he he.

Håber I synes det er sjovt at følge med i udfordringen og hvis I har nogle opskrifter som I gerne vil have afprøvet, men måske ikke selv gider afprøve, så kom med dem på rebelsig@live.dk :)

God aften! Her står tv'et på tv3 med Bo Bech! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget