onsdag den 1. februar 2012

Februar er


Jeg er vinterbarn og elsker de kolde, mørke måneder. Februar er den sidste af slagsen i denne omgang, men den afslutter vinteren på en dejlig måde. Jeg glæder mig til:

 - Valentinsdag, selvom vi ikke går op i det er det en god undskyldning for lidt kærestehygge :)
 - Fastelavn, jeg har arbejdet i butik i mange år så jeg har været van til at se udklædte børn og det er så hyggeligt
 - Fastelavn betyder også fastelavnsboller. Jeg bagte den første portion i mandags til mine kollegaer, men det er langt fra de eneste som bliver lavet i mit køkken i år
 - Laban i snevejr - en rødbrun hest i snevejr er noget af det smukkeste i verden :)
 - Pandekagedagen - det siger vel sig selv, he he
 - Påskeliljer - købte faktisk de første igår

Hvad glæder I andre jer til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget