mandag den 30. januar 2012

Østrig



Jep vi var et smut i Østrig med hele den ene side af Tommis familie i uge 4. Bil-kør-selv-ferie.

Selve opholdet hos en familie havde vi fået i julegave fra hans far + kone.

Vi fik stået en masse på ski og set noget natur - bl.a. stod vi over skyerne flere gange og ski'ede på ned igennem en sky - sikke en oplevelse.

Imorgen har jeg fødselsdag - hele 23 år og vi har aftalt at vi skal på Bones og spise, da det jo er gratis for fødselslaren, he he.

Jeg har en hel bunke af opskrifter jeg har afprøvet - bare her til aften er det blevet til TRE nye opskrifter... De er på vej, men jeg bliver altså nød til at se Luksusfælden her til aften da det lyder FOR spændende :)

3 kommentarer:

  1. Fedt! Gid jeg skulle afsted i år - elsker skiferie :)

    Lyder lækkert med Bones til din fødselsdag - skønt det er gratis!

    SvarSlet
  2. Tillykke med dagen!

    Håber du fik lækkerhed på Bones, der er også dér jeg helst vil spise på min fødselsdag. De er bare bedst til at lave spareribs!

    Håber du fik en dejlig dag/aften!

    KH Lisa/Voksenmis

    SvarSlet
  3. Jeg havde en super dag, men en lidt kedelig afslutning på Bones. Vi ligger begge hjemme med ondt i maven idag :(

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget