torsdag den 5. januar 2012

Storm før stilhed



Sikke da et blæsevejr - og regn! Puha, det er hårdt for foldene som efterhånden er store mudderpøle, som hestene vader rundt i.
Torsdag er den lange dag så maden skulle være nemt. Vi havde besluttet os for en let salat, da vi begge spiste varm mad på arbejdet til frokost. Min salat var med krebsehaler og Tommis var med store paprika-rejer, mums! Jeg havde egentlig købt sådan et billigt ciabattabrød til 5 kr. i abc, men rejerne skulle lunes i ovnen og så besluttede jeg mig for at bage 6 boller af min lynbolle-dej (kommer lige i et indlæg for sig selv). 4 af dem blev drysset med Nigellafrø eller jomfru i det grønne, som de vist rigtigt hedder. Dressing var den som jeg altid laver.

Resten af aftenen skal gå med lidt støvsugning og opvask hvorefter vi vist har fortjent et afsnit af The Mentalist inden vi falder i søvn :) God blæsende dag til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget