mandag den 16. januar 2012

Stegte pastakager med tomatdip (Mad! 05/2010)


Forretten blev en nyhed for mig (og gæsterne), men en 'ret' som har været rundt i blogland for ca. 1 år siden, hvilket også passer med at den opskrift jeg (næsten) fulgte er fra maj 2010.

Jeg måtte jo tilpasse mig hvad jeg havde i køleskabet, så min opskrift lyder sådan

10 kager
200 g. kogt spaghetti
1 æg
1 skive cheasy ost revet i små små stykker
2 spsk. rapsolie
2 spsk. persille

Bland alle ingredienserne sammen i en skål. Steg dem på en varm pande (evt. i lidt olie - hvis de ikke er 'våde' nok) ca. 2 minutter pr. side.
Server med tomatdip!





Tomatdippen blev nææææsten lavet efter opskriften, men igen - uden at handle. Det blev en ret stor skål, men smagte super.

1 skål
1 dåse flåede tomat
1 fed hvidløg
2 spsk. rapsolie
Salt og peber
1 spsk. timian
1 tsk. persille

Bland det hele sammen og server til pastakagerne


De smagte okay og var sjovt at servere, men jeg vil ikke kalde det en forret - blot en snack :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget