mandag den 9. januar 2012

Nyt tiltag på bloggen



Tommi foreslog at jeg lavede en lille gadget ude i siden med ugens madplan, så I kunne følge lidt med. Tror nu egentlig bare at det var for at han fremover slipper for at ringe og spørge ind til aftensmaden hvis han bare kan slå det op på nettet :)

Så nu står den fint herude i siden.

Mandag er som mandag altid er. På arbejde stod der en masse i min kalender, men så skal der tjekkes mail og borgere ringer ind og vupti så er dagen bare gået. Aftensmaden var der heldigvis styr på. Igår aftes bestilte Tommi spagetti med kødboller - ikke en ret jeg er vild med, men så har jeg til gengæld bestemt stegeben til på søndag som Tommi ikke er fan af. Det hedder kompromis, he he :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget