tirsdag den 3. januar 2012

Glædelig nyhed :)

Jeg sidder jo i et barselsvikariat på Jobcenteret som egentlig skulle stoppe her i feb. 2012, men da 95% af alle socialrådigvere er kvinder er der ret ofte barselsvikariater og sørme om der ikke er et fra marts...

Inden jul talte jeg kort med en af teamlederne om at jeg kunne få det, men intet var endeligt. Idag, en halv time inden personalemøde kom han så og sagde at jeg havde fået det og at det ville blive offentliggjort til personalemødet.

Så jeg fortsætter i Kolding nogle måneder endnu :) He he...

Det fejrer vi ved at smutte til Esbjerg og spise kinesisk... God tirsdag!

4 kommentarer:

  1. Sådan! Stort tillykke med det.. Det er "goderne" i at være i et kvindefag, hehe .. :)

    SvarSlet
  2. Ih hvor skønt - tillykke med det :)

    Og gætter på i skal på Asian eller hvad det hedder, det er mums - god fornøjelse!

    SvarSlet
  3. Ja jeg er glad :) He he...

    Trine: Vi tog Xing Yuan i skolegade da der både er mongolian bbq, sushi, 50 retter og dessert og så er det drøn billigt :)

    SvarSlet
  4. Årh ja havde helt glemt der også er den :) Det er nu også lidt hyggeligere dernede!

    Det er super billigt og smadder godt :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget