søndag den 1. januar 2012

1. januar

Endnu et år er gået. Egentlig et dejligt år, men som i december døde på bloggen, da jeg havde for travlt i det virkelige liv. Jeg blev uddannet (og fik heldigivis job med det samme) og fik hest igen - 2 kæmpe ting som jeg er lykkelig over. Jeg fik set både Egypten og lært at stå på ski i Sverige. Jeg fik ny bil og vi fik bygget en løsdrift og omdannet det meste af grunden til hestefold.

Alt i alt et skønt år, men hvor er tiden dog gået stærkt!

Nytåret blev fejret i nat og traditionens tro har 1. januar stået på tømmermænd sammen med det meste af Danmarks befolkning.




Vi sov ikke længe, men tog dynerne med på sofaen og så tv og småslumrede imens. Så gik vi en lang tur med Buddy i hver vores termokedeldragt og gummistøvler hvorefter vi lavede burgere og mine fødder kom i et tiltrængt fodbad efter en nat i stilletter.

Nu har jeg været lidt aktiv, da vi jo allerede skal starte på arbejde igen imorgen, og derfor forberedt madpakker og gjort frugt og grønt klar, så alt den fede julemad og gårsdagens alkohol kan komme ud af kroppen!

Glædelig 1. januar!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget