onsdag den 7. december 2011

Sig hej til mit nye vidunder!

Tommi og jeg er jo kærestekedelige - også når det gælder julegaver. Sidste år var det en ny opvaskemaskine og i år er det så kommet til at køleskabet skal skiftes ud, da det gamle (som fulgte med huset) begyndte at dryppe for noget tid siden og jeg har smadret den ene glashylde ved at sætte en varm gryde ind på glashylden :/ Hov...

I går ankom det nye og i aften kommer svigermor + mand og hjælper med at sætte det ind, da det er noget større end det gamle og derfor skal der fjernes en skuffe og noget andet træ ved siden af (bla bla bla - jeg fatter hat selvom Tommi har forklaret det 100 gange!)

I vil vel bare se det gætter jeg på:

Bonusinfo:

Hvidt køleskab fra Gorenje i højden 1800 mm.
Skabet har energiklasse A+ og bruger kun 146 kWh/år, hvilket er relativt lavt. Derudover er køleskabet indrettet med 6 glashylder, 1 grøntsagskuffe, 4 hylder i døren, 1 hylde til mejeriprodukter, æggebakke 1x12 og 1 to-delt flaskehylde med fordybning.
Skabet har målene (HxBxD) 1800x600x640 mm. Ydermere kan det oplyses, at skabets dør er vendbar.
Pris: 3087,-!

Vi har købte stort set alle vores hvidevarer (og elektrisk oplukker) på hjemmesiden http://www.whiteaway.com/ da de klart vinder i bedste pris hver gang - ja selv i forhold til Fleggaard og der er gratis fragt, de stiller den præcis hvor du vil have det, ringer en halv time før og er så skide søde i servicetelefonen!

Indlægget her er ikke sponsoreret (I wish it was), men er så glad for det indtil videre, så vil lige dele glæden :)

1 kommentar:

  1. ej hvor skønt med et flot køleskab. met er så grimt, så jeg har overdynget det med magneter, ja jeg ved ikke om det i virkligheden har gjort det grimmere.. hehe
    men tillykke med det super fede køleskab

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget