tirsdag den 15. november 2011

Varm Nutellamælk


Det er jo ingen hemmelighed at jeg læser ugeblade og læser gerne de tips læserne sender ind. Læste engang om nogle som havde kommet varm mælk i Nutellaglasset og fået en skøn Nutellamælk ud af det.
Der stod at glasset skulle i mikroovnen, men jeg turde ikke lige gøre det. Så jeg varmede en stor kop mælk i mikroovnen, hældte den i glasset og rystede og rørte godt godt!
Det smagte fantastisk! He he og så fik jeg brugt det sidste i Nutellaglasset på en god måde. Lækker lækker!!

3 kommentarer:

  1. Først tænkte jeg, ej dét er ulækkert.. Men ved nærmere eftertanke så tror jeg da nok det skal prøves! :D

    SvarSlet
  2. He he det smagte bare herregodt :D

    SvarSlet
  3. Uhm det ser godt ud... synes generelt du laver skønne ting.
    jeg har nomineret dig til en blog award på www.hjemmebagt.blogspot.com håber du vil være med

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget