torsdag den 10. november 2011

Shopping Bazar Esbjerg

Weenden her i det sydvestjydske står bl.a. på Shopping Bazar i Esbjerg på lørdag..
Tommi kører dagligt forbi skilte hvor de den seneste uge har reklameret med det. Han ville overraske mig med at tage mig derhen, men heldigvis ved han hvor dårlig jeg er til overraskelser (virkelig! jeg bliver sur og gal hvis jeg ikke ved hvad der skal ske. Kontrolfreak siger du? Tjo...). Så han fortalte mig om det igår og viste mig hjemmesiden.

F.eks. kan man se dette tilbud og de er godt nok søde de små skåle..

Ses vi? I kan læse mere om det her

2 kommentarer:

  1. Overvejer også at tage til det, men er bange for jeg blir' lokket til at købe for meget.. Men der er vidst gode "goodiebags" med magasiner og alt muligt til 30 kroner :)

    SvarSlet
  2. He he jeg var der idag - laver lige et lille indlæge om det. Det var super!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget