torsdag den 3. november 2011

Over halvvejs

Så blev det allerede torsdag igen.

Jeg synes jeg har mange mange mange lister liggende rundt omkring. Både på arbejde og derhjemme. Vintertiden er højsæson på arbejde (jep sådan en findes der også på Jobcenteret) og juletiden er højsæson i mit liv. Jeg ELSKER julen og ser frem til den hele året. Hyggen, sneen (forhåbentligt), mørket, kærligheden, ja selv det at stresse over gaveindkøb og småkagebagning elsker jeg!
Så jeg er som altid begyndt at forberede mig. Julepynten kommer op midt i november og småkagebagningen og konfektlavningen starter jeg op på sidst i november. Julegaveindkøbene plejer vi at kunne klare på en dag og så nogle småting hen af vejen.
Vores ønskesedler er lavet og sendt afsted og vi har allerede rykket lidt for dem i Tommis familie. Vores gave til hinanden er i år faldet på et køleskab, da det gamle (som fulgte med huset) er begyndt at dryppe lidt.

Ikke tro at mit køkken holder fri bare fordi jeg knokler. Næ nej, der er både en abrikos-nisse-kage, hjemmelavede æbleskiver, en lækker græskarsuppe og en fin pastaret på vej til jer. Det er bare lige det der med tiden.

Hvornår begynder I andre på julen? :)

4 kommentarer:

  1. Jeg synes også at tiden flyver afsted! Jeg kan ikke forstå, at det allerede er EN uge siden jeg tænkte, at nu er det snart weekend - og det er det så snart igen. Men det er dog dejligt at tiden flyver afsted :-)
    Jeg har bagt den første portion pebernødder og købt de første julenisser, så jeg er ude i god tid, men jeg ELSKER også julen :-)

    SvarSlet
  2. Her hjemme starter vi først med julepynt 1. december/1. søndag i advent (hvad end der kommer først).
    Julebag, julegaveindkøb, osv, kan vi dog snildt starte på tidligere.:o)

    SvarSlet
  3. hvis jeg fik lov for min mand var jeg også begyndt for længst. men jeg bliver nok nødt til at vente til første søndag i advent med at få noget op. men så ligner det også noget fra the julekalender herhjemme:)
    hilsen camilla

    SvarSlet
  4. Årh hvor er I skønne.. Jeg plejer også at skulle vente til 1. december/1. advent, men det tager alligevel en hel dag at pynte op, så jeg må godt begynde i god tid i år. Det tager jo også lige en dag med rengøring inden :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget