lørdag den 12. november 2011

En tredjedel dit, en tredjedel dat....


Lørdagen har været en dejlig varieret dag. En tredjedel af dagen i støvletter og blazer, en trejdedel i ude-tøj og grimme støvler, handsker og hat og den sidste tredjedel i natbukser, cashmeretrøje og hyggesokker.
Vi startede dagen i Esbjerg med at shoppe lidt til shoppingbazaren og lidt nede i byen. Herefter var vi forbi Netto og købe ler og fuglebolde, så hjem og være udenfor i 5 timer og nu hygger vi indenfor hvor aftensmaden var lækkert rugbrød med ristet torskerogn, fiskefrikadeller og æg/tomat-madder. Mums!
 Imens vi var udenfor lavede jeg en lille hurtig ekstra-indhegning så hestene kunne 'slå græsset' udenfor foldene.

 Hvad vi lavede udenfor? Jamen Tommi legede med biler, brændte af og ryddede op imens jeg ordnede foldene og løsdriften. Derefter kørte vi på havetraktor+vogn op til en nabo og hentede nogle grangrene - for der skulle laves juledekorationer! Tommi lavede et fint lille ude-køkken til os og det var SÅ hyggeligt!

 Denne jule-kurv købte vi for 2 år siden, men granen og mos'en var ret trist, så vi skiftede det ud med nyt og den er pæn igen og klar til endnu en jul.

Der er INTET kreativitet i mig og jeg hader at rører ved ler, så Tommi stod for dekorationerne - og se lige hvor fine de blev!



Vi købte for 120 kr. i Tiger. Ha ha, så meget har jeg aldrig brugt derinde! Men der var så mange gode ting. 3 duftlys i glad for 10 kr. 4 små lys som passer i Trip Trap adventsstagen for 10 kr. og en kasse julestokke for ja, 10 kr.  

 En fin kagedåse til 10 kr. Servietter til 10 kr. og 2 sudokubøger til svigermors mand for 10 kr. pr. stk.

 Til shoppingbazaren købte jeg disse to basistoppe fra Noa Noa til 25 kr. pr. stk.

 Denne fine top fra b-young til 149 kr. Synes den er rigtig fin og den er lang nok til et par leggins.

House Doctor havde en stand og jeg var solgt i det hele! Men denne vinreol stod lidt bagved og uden prismærke på. Vi spurgte damen hvad den kostede og hun måtte hente hjælp for hun vidste ikke om den var til salg. I kateloget koster den 1200 kr., men de solgte den til os for 300 kr.! Wow. Og den er SÅ fin. Vi købte også en hattehylde og en kaffefilterholder i stål. Det hele er bare så fint. Wee..

1 kommentar:

  1. Fine køb, og rigtig flotte dekorationer! Lyder som en dejlig lørdag :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget