onsdag den 23. november 2011

Du ved din blog er forsømt når

  • du har tabt 2 faste læsere
  • du ikke kan huske hvad du har lavet til aftensmad de sidste 14 dage
  • du ikke har pralt til andre end kæresten om at du er pisse sej til spinning
  • du ikke har nogle idéer til madlavningen fordi du ikke læser andre blogs
  • du har 40 billeder på mobilen som du har taget i troen om et blogindlæg, men nu er alle idéerne væk
  • du konstant har dårlig samvittighed over bloggen som ikke bliver opdateret
Jep jeg har haft møg travlt på det sidste, men nu vil jeg prioritere bloggen lidt højere her i juletiden, da køkkenet er godt i gang!

Håber I stadig er med!

2 kommentarer:

  1. Kender følelsen! :) glæder mig til at se noget julebag!

    SvarSlet
  2. Naturligvis :)
    Man skal jo ikke blogge, hvis ikke man har overskud til det, så bliver det også bare til noget rod.
    Men jeg kender godt selv de blogforsømmelses-perioder, du taler om. Har lige selv haft en, og det har ikke en gang været fordi jeg har haft travlt.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget