tirsdag den 8. november 2011

Ben, ben og pasta

Ja, benene er eftehånden lidt brugte. Var til spinning igår og red en times dressur idag på en Laban der synes det var sjovere at danse rundt og være bange for blade der kom flyvende, så det krævede nogle ben/lårmuskler at styre ham - samt en hel arbejdsdag i hæle hvor jeg rendte rundt. Så nu er benene ret trætte og har valgt de vil ligge i sofa lidt...

Jeg havde lokket Tommi med til spinning igår - en gratis prøvetime, for jeg ved hvor meget han savner alt det motion som han fik i militæret og i hverdagen kan han ikke tage sig tid til at løbe en tur, for der er altid lige en bil/knallert/havetraktor som der skal laves noget på, enten vores egne eller venners/naboers/families... Han nød timen igår, så idag var jeg inde og melde ham til de næste 6 uger! Wee, dejligt at lave noget sammen udenfor huset!

Aftensmaden skulle gå stærkt, da jeg var sent hjemme og ville nå at ride, så det blev halv sent inden jeg kom ind. Derfor blev det pasta med kødsovs lavet af et glas dolmio, som var en tester, da vi ikke havde prøvet den før.
Den smagte RIGTIG meget af champignon og ikke på den gode måde. Hvordan beskriver jeg bedst smagen? Hmm.. En frostpizza med champignon som kun er halv bagt. Føj altså. Blødte smagen op med 2 dl. ketchup, pizzakrydderier og en håndfuld tørret dild! Så blev det rigtig lækkert!


Nu render Tommi og laver bil for en ven som punkterede imorges - hvor Tommi var ude med et reservehjul, da hans eget sad fast. Ja ja, vi fik en pludselig start på dagen, da vores ven møder 2 timer før os og derfor vækkede os midt i søvnen.. Vi tog det med et smil og imens Tommi var ude og hjælpe ham lavede jeg blødkogte æg til morgenmad, nu vi havde tid til at hygge lidt.

God tirsdag - jeg ligger på langs nu!

2 kommentarer:

  1. He he vi redder også nogle dage med Dolmio, yndlings er tast of rome, som jeg har lært at spise fra en veninde. Så laver vi bare kødboller til og river lidt friskt cheaddar. Uhm :)

    Kh.

    SvarSlet
  2. Uh, den har jeg ikke prøvet. De er jo tit på tilbud, så må lige se efter den næste gang :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget