torsdag den 10. november 2011

And and and

Billede fra arla.dk

Sidste år gik jeg glip af anden mortens aften, fordi jeg skulle arbejde. Og fordi vi holdte jul med Tommis familie fik vi heller ikke and juleaften, så jeg følte mig godt og grundigt snydt i 2010!
Men det laver vi heldigvis om på i 2011. Både i aften, imorgen og juleaften står der and på menuen. I aften er det hos svigermor, imorgen ved svigerfar og juleaften er sammen med min familie og der er and altså en tradition!

Igår var jeg til Power-fitness så mine ben er godt ømme idag - hold nu op mand hvor var det hårdt! Troede spinning var vildt, men det her rykker mine grænser et stykke. Stod seriøst igår og kunne mærke min pande dunke, puha.. Men en dejlig følelse i kroppen hele vejen hjem og sov som en lille baby hele natten..

Idag er det en lang dag - sådan har de fleste kommunal ansatte det nok. På arbejde går det rigtig godt for tiden og jeg har svært ved at lægge det fra mig ved fyraften og skal holde lidt igen for ikke at logge ind og arbejde om aftenen derhjemme. Det må da betyde at man brænder for sit fag - og sine borgere? :)

Nu er der kun and og ømme muskler på hjernen, så håber dagen går hurtigt :) He he.

Skal I andre have and idag, imorgen eller slet ikke?

3 kommentarer:

  1. Vi skal ha' and, min mor laver en - vi havde ellers ikke regnet med at blive inviteret, så havde købt andebryst.. Men dem må vi så ha' til gode :)

    SvarSlet
  2. jeg skal først have and på lørdag. det bliver min svigermor der kommer til at stå for det, så vi skal bare komme og sætte os til bordet. så skønt:)
    hilsen camilla

    SvarSlet
  3. He he Trine - jeg havde også købt en hel and selv, men så blev vi inviteret 2 steder hen og så må jeg jo bare gemme min and.

    Camilla: Det er jo idag. Håber det smager!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget