tirsdag den 11. oktober 2011

Tirsdags træthed...

Årh jeg gaber og gaber idag!

Natten er gået med at Tommi og jeg skiftevis er stået op for at lukke Buddy ud. Vi spiste den anden dag hos svigerfar og eftersom Tommis niece også var med måtte hundene ikke være indenfor, så de blev alle tre samlet ude i hallen og det var jo dømt til at gå galt. Ihvertfald fik de hul på to poser Frolic-godbidder (4 kg.) og Buddy har vist ædt størstedelen for hans mave er helt ødelagt af alle de godter og det vælter ud af ham :( Stakkels hund og stakkels vores nattesøvn.

Så vi ville jo gerne bare hjem fra arbejde og så tidligt i seng i aften, men en af mine kollegaer har været så sød at give mig to biografbilletter til iaften fordi hun ikke selv kunne. Vi skal se Klassefesten og jeg har overhovedet ikke hørt om den, så må hellere lige google den :)

Menuen står vist på rugbrød eller noget andet hurtigt, intet fancy der :)

God tirsdag!

3 kommentarer:

  1. Stakkels hund!

    Håber filmen er god, skal selv ind og se den på torsdag - så håber den er god :)

    SvarSlet
  2. åååh stakkels Buddy :( Håber snart han er på dupperne igen, så i igen kan få jeres nattesøvn.

    God biograftur ;)

    SvarSlet
  3. Uh Trine den var sku sjov!!!

    Og ja, stakkels hund - håber vi kan sove i nat! :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget