søndag den 9. oktober 2011

Søndag som søndag er bedst..


I går blev brugt på arbejde i stive 7 timer, hvoraf de første 1½ gik med at stå og vente på at komme ind - tsk! Men der blev arbejdet - dejligt!
Det var meningen at jeg skulle have arbejdet igen idag, men jeg måtte indse at det er for hårdt at arbejde i 12 dage i streg med sagsbehandling. Så jeg sagde fra idag og jeg er rigtig glad for mit valg!

Vi vågnede tidligt og gik straks igang. Der skulle fyldes en trailer med skrammel og køres på genbrug, huset skulle gøres ren, der skulle vaskes tøj og ovnen troede den var gået på pension, siden den har stået stille i nogle dage nu.

Igår stod menuen på paneret flæsk med nyopgravede kartofler og persillesovs, men idag skal vi spise hos Tommis familie.
Men tilbage til søndag. Nu skinner huset, der er rent sengetøj, hestene skinner, hunden sover, tøjet er vasket og der er bagt både lækre boller, kanelsnegle og havrecookies med M&Ms og rosiner - mums!

Nu hygger vi i sofaen med Dirch Passer film og lune boller med ost!

God søndag derude! Opskrifterne kommer fluks!

4 kommentarer:

  1. Mmm hjemmebag, og så om søndagen :) Vi har også lavet simremad og brunsviger i dag, uhm :)

    Kh.

    SvarSlet
  2. Lyder som en aktiv søndag! Og lækre ting du har bagt :)

    SvarSlet
  3. Århh sådan en søndag er altid lækker. Jeg har leget søndag i dag, selvom det er mandag, og bagt boller og pebernødder:-)

    SvarSlet
  4. Uhm, brunsviger og pebernødder - mums!

    Sådan en søndag må der gerne komme mange flere af!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget