torsdag den 20. oktober 2011

Madplan uge 42

Madplanen for uge 42 er som følger

Mandag   Fiskefrikadeller med pommes
Tirsdag    Fyldte kyllingebryster med bacon rundt om + hvidløgsbrød og salat
Onsdag   Wok med kylling og kokoskarrysauce
Torsdag  Ørred i ovn
Fredag    Oksemedaljoner med bagekartofler
Lørdag    Hønsekødssuppe med hjemmelavede melboller og flutes
Søndag   Koteletter i fad

Der blev handlet i abc-lavpris i tirsdags for 217 kr.

Har I set hvad piskefløde koster? :O!! 18 kroner for ½ liter af Kløverblomst - puha! Og smør og alm. rapsolie var dælme også steget godt!

Puha, det er ved at være dyrt at handle ind...

3 kommentarer:

  1. Lyder lækkert det i skal ha'! :)

    Jeg var i fakta den anden dag og jeg kan altså næsten alm. pris for smør og sådan.. Ved ikke om det var fordi det var tilbud, men så meget synes jeg ikke det er steget?

    SvarSlet
  2. Jeg synes heller ikke altid det er særligt dyrt at handle ind. Jeg sparer en del på ikke at være forbruger af slik, cola, etc. og så bliver det også billigere hvis man spiser lidt efter årstiden. F.eks. rodfrugter og kål, som lige nu koster billigt. Købte f.eks. et helt knoldselleri til 7 kr. i Kvickly og det rækker til både ovnbagte rodfrugter + boller i selleri (og så rester) smart ;)

    SvarSlet
  3. Hvor lyder det lækkert(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min nye give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget