tirsdag den 18. oktober 2011

Lovefilm.dk

og nej det er ikke sådan nogle looooove film..

Nix, men derimod en hjemmeside for alle os som elsker film, men ikke har råd til at tage i bio hver uge!

Gennem Buzzador.com er jeg blevet bedt om at teste hjemmesiden og det gør jeg da gerne! Det er såre simpelt!

Man køber et abonnement. 139 kr./mdr. hvis du vil have ubegrænset film og 159 kr./mdr. hvis du vil låne både film og spil (xbox, wii, ps3, osv.). Det går så ud på at man opretter en ønskeliste med de film/spil man gerne vil se og så prioriterer man dem fra 1-3 alt efter hvor ivrig man er efter at få dem hjem. F.eks. ser min sådan ud lige nu:

Så snart man har oprettet en ønskeliste begynder lovefilm at sende film afsted til dig!
Man får tilsendt 2 film ad gangen og når de er sendt retur bliver de næste 2 sendt!

Jeg modtog de første 2 film dagen efter jeg havde lavet ønskelisten. Vi så dem i løbet af de næste tre dage og da de skulle sendes retur kom vi dem i returkuverten som følger med og så smed vi dem i postkassen igår aftes!

Konceptet er genialt! I perioden kan man låne ubegrænset antal film og så snart film udkommer på dvd kommer de ind på siden. Man kan også vælge at blive skrevet op til film som ikke er udkommet endnu (f.eks. er jeg i kø til Dirch, som stadig går i biografen...).

Vi købte sidste år tv1000-pakken for at have nogle film at se i vinterhalvåret. Og for at være ærlig så ser vi ALDRIG noget på tv1000-kanalerne, da vi aldrig læser tvguide og planlægger at se film. Det er emre spontant.

Så jeg tror faktisk at selvom jeg efter prøveperioden skal betale, så vil jeg nok benytte mig af det her i vinterhalvåret. Det er billigere end de ekstra kanaler vi betaler for og her kan jeg se alle de nye film - ja og alle de gamle faktisk også! Jeg har bl.a. planer om at se hele første sæson af Glee og der kan jeg f.eks. selv vælge om jeg vil have hele boksen på én gang eller om jeg vil have én disk med 4 afsnit på af gangen..

Jeg er fan! Tommi er også for de fleste film findes i blu-ray, sådan!

Jeg har endvidere fået en kode så I andre også kan prøve! Det er dog lidt besværligt - men ifølge buzzador skulle det virke!
I skriver koden van1109 i feltet gavekode. Så skal I stadig registrere jer med kontooplysninger, men hvis I bare går ind og afmelder jer senest den sidste dag i prøveperioden 04.11.2011 skulle det ikke koste jer noget! Hep hep!

4 kommentarer:

  1. jeg har livefilm i forvejen, så gælder tilbudet ikke... Øv... Men jeg kan da så altid glæde mig over at der ligger en ny film til mig i ny og næ...

    SvarSlet
  2. jeg tester også som buzzador lige nu - jeg er faktisk ret begejstret for lovefilm-konceptet indtilvidere.... perfekt til efterårsaftenerne ;)

    SvarSlet
  3. Jeg brugte det for mange år siden, og der var jeg også ret stor fan :)

    SvarSlet
  4. Ja det er et super smart koncept! Er helt vild med det :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget