onsdag den 26. oktober 2011

Jellyfish (eller bare spaghetti med pølser)


Kan I huske mit halloween-inspirationsindlæg? Har gået og tænkt på disse jellyfish lige siden jeg så dem, så da Tommi efterspurgte spaghetti og pølser på madplanen tog jeg chancen og prøvede.

De var nemme nok at lave og de gik ikke i stykker da jeg kogte dem og smagen - ja, som spaghetti med pølser. Er sikker på børn er vilde med det, så kom lige igang næste gang I skal servere mad til børnefødselsdag :)

Jeg brugte nok ca. 250 g. spaghetti og så en pakke partypølser (10-styk). Dertil serverede jeg noget bacon/løg som havde været på panden og så masser af ketchup!

MUMS!



2 kommentarer:

  1. Hej.
    Hvordan koger man pølserne med spagettien uden at pølsen revner?

    Jeg har selv prøvet i dag men det endte desværre med revnede pølser.
    Liselotte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Liselotte
      Det er jeg ked af at høre. Jeg koger altid mine i letsaltet vand ved middelvarme. Mine pølsestykker er ikke så store, tænker også at de revner nemmere jo større de er.
      Håber det smagte alligevel :)

      Slet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget