søndag den 16. oktober 2011

Endnu et kryds i bogen

Jeg har jo fået Banditten hjem og som nogle måske husker har jeg tidligere haft nogle uheld på ham. Idag skulle jeg så for første gang ud fra folden og ride på de nyslåede majsmarker. Det gik super, men pludselig begyndte den anden hest i folden at vrinske og så så fór der en djævel i Laban som bare skulle hjem med det samme! Blev dog hængende og tog et par rundet på folden derhjemme for at vise ham at jeg stadig bestemte..
Tommi smuttede på arbejde, da der er noget SMART-arrangement idag ved Mercedes og jeg gav mig til at strigle den anden hest imens Laban lå og rullede sig. Imens jeg renser hove bliver den tossede hest bange for noget omkring sig og giver alt hvad hun kan. Træktovet havde ellers en panikhage, men den virkede ikke, så hun rev hele bommen ned og jeg fik dermed en telefonpæl hen over ryggen og over hovedet hvorefter den faldt ned på mine tæer :(

FOR HELVED HVOR GJORDE DET ONDT!!!!!!!!!!!!! Jeg græd og græd i en time bare pga. smerter i hovedet og nu har jeg en fin kæmpe bule i hovedet - virkelig sådan en man kan se selvom man ikke ved det. Øv altså og så en hjernerystelse oveni - fandt jeg ud af. Ringede selvfølgelig til min mor efter noget tid for var jo alene hjemme og det var nok ikke smart at ingen vidste jeg var der selv.
Samtalen lød nogenlunde sådan her:

Mig: Jamen jeg fik en telefonpæl i hovedet og det gør ondt, men har vist bare fået en bule...
Mor: Hjernerystelse! Pas nu på - ikke fald i søvn!
Mig: Nej nej, der er ingen hjernerystelse...
Mor: Nej gudskelov, symtomerne er opkast, hovedpine, svimmelhed, osv. osv.. Du kastede ikke op vel..?
Mig: .......
Mor: Du skal på skadestuen nu!
Mig: Roooo på, ser lige om jeg får det bedre af nogle panodiler....

Nu ringede hun så lige at hun var på vej... Altså..

Godt jeg nåede at bage imorges (kommer i indlæg bagefter) og gøre det meste rent. Øvv hvor har jeg ikke tid til at skulle holde hovedet i ro! Men det gav vist endnu et kryds i bogen over hvad der er sket siden jeg begyndte at have hest igen....

2 kommentarer:

  1. Hold nu op du er uheldig:(
    Det lyder helt vild... håber du har det bedre ?????

    SvarSlet
  2. Har det helt fint, bare en kæmpe bule og hovedpine når jeg reder hår. Øv øv..

    Men det giver lidt omsorg derhjemme, så det er okay :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget