onsdag den 12. oktober 2011

Endnu en søvnløs nat og hyggelig film

Troede ellers Buddys mave havde det bedre, men ak nej... Igen i nat var jeg oppe 3 gange for at lukke ham ud og jeg har så svært ved at falde i søvn igen bagefter, for den kolde luft som rammer mig når jeg åbner døren vækker mig...

Derfor er jeg endnu mere træt idag end igår (troede ikke det var muligt, men ak jo..) hvilket jeg meldte klart ud til Tommi imorges, så han var så sød at sige at han stod for aftensmaden idag - jeg skal intet gøre, hurra!

Vi var jo i biografen igår til et Club Matas-arrangement. Filmen hed Klassefesten og de 3 hovedroller spilles af Troels Lyby, Nicolaj Kopernikus og Anders W. Berthelsen. Selve historien var meeeeget klichéagtig og forudsigelig, men for fanden hvor var den sjov! Hvis jeg skal beskrive den vil jeg sige Tømmermænd i Vegas blandet med Det forsømte forår... Giver det ingen mening? Så smut ind og se den! Gerne med en masse popcorn!

God onsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget