mandag den 17. oktober 2011

En ny uge


Igår kogte jeg en høne til aften og den blev forvandlet til tarteletter - eller ihvertfald til fyldet deri. Uhm, så nemt og lækkert! En opskrift? Jamen det har I skam fået lige her. Tommi havde en ven hjemme som havde hjulpet med at ligge fliser omme ved hestene - for ja, de har fået en terrasse, he he.. Anyway, vennen er en militærmand som ikke lige får hjemmelavet mad hver dag. Så han nød rigtig godt af at få noget 'mormormad'...

Idag har været en dejlig dag på arbejde, hjem og ride på Laban, fiske/laksefrikadeller og pommes til aften og sluttede af med en dejlig cykeltur op i postkassen med nogle film jeg havde lånt - mere om dette i et indlæg imorgen!

Hov forresten - se lige fadet/skålen som tarteletterne står i. Det kom Tommi hjem med til mig i sidste uge, fordi han havde dårlig samvittighed over at han ikke var mand nok til at fjerne de hundelorte Buddy lagde indenfor pga. hans dårlige mave.. He he :) Intet er så skidt at det ikke er godt for noget...


4 kommentarer:

  1. Mums, ser lækkert ud :)

    Og flot fad.. Dejlig han kom hjem med det!

    SvarSlet
  2. Det var lækkert - som altid, he he :) Kylling og asparges er perfekt sammen!

    Ja, rigtig fint, den søde mand!

    SvarSlet
  3. Elsker tarteletter:D Desværre gør manden det ikke herhjemme (de apsarges han ikke kan lide, og jeg putter altid mange i hehe)

    SvarSlet
  4. Årh stakkels dig Astrid :( Tarteletter er skønne!!

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget