lørdag den 3. september 2011

VINDERNE!!!

Der deltog hele 74 personer i min lille give away og det endte ud i intet mindre end 155 lodder at vælge imellem!!
Heldigvis fik jeg hjælp fra random.org og fandt 3 vindere.

De to første vinder hver en pakke med blandede præmier og nr. 3 får en trøstpræmie :)

Vinderne er som følger:

1. vinder: lod nr. 92 - Eeyorenyk
2. vinder: lod nr. 133 - Christina H. B.
3. vinder: lod nr. 30 - Dorte S.
I må gerne lige sende en mail til rebelsig@live.dk med adresse så jeg kan sende det afsted :)


Og hvad vandt I så?
De to første vindere får en blandede pakke med forskellige slags marcipan, chokoladespåner, blok chokolade, nougat, 3 stk. Isis bars og en proteinbar.

Nr. 3 vinder får en pakke med en rulle marcipan, 3 stk. Isis bars, 2 proteinbars, 2 popsbars fra Egypten og 2 vaniliestænger, som er super lækre!


Jeg håber vinderne er tilfredse og at I alle får en super weekend :)
Stor tak til Odense Marcipan og ISIS som har sponsoreret lidt præmier!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget