torsdag den 1. september 2011

Uheld på uheld....

For 4 uger siden kørte jeg rundt på parkeringspladsen på arbejde og fandt en bås i den midterste række. Jeg begyndte at bakke ind i den og inden jeg holdte inde i båsen sagde det BUMP og jeg var bakket ind i en af lægekonsulenterens nye bil..

Vi aftalte i første omgang at Tommi bare skulle lave det, for det var ikke så slemt. Men han skulle have 3 ugers ferie og derefter tog vi jo afsted, så vi ville finde en løsning når jeg var tilbage.

Jeg havde egentlig glemt alt om det, men så igår kom han ind og sagde at han havde fået en mekaniker til at vurdere det og hele bagkofangeren skulle skiftes og så skulle den lakeres - så han ville lade det gå over forsikringen..

Jeg har et lidt anstrengt forhold til forsikringsselskabet, de er super søde, men vi har været lidt ramt af uheld:

2008: Min bil bliver påkørt på parkeringspladsen ved Biocity - hun får hele skylden!
2010: Vores bil bliver kørt op bagi af en bagved og vi kører derop op i ham foran. Det blev meldt, men vi har aldrig hørt mere, da ham som fik skylden ikke havde nogen forsikringen og bilen var polsk (vores mistede kun en baglygte, så den lavede Tommi jo bare)
2011: Strømafbrydelsen
og så igen nu lige efter hinanden.

(ja okay, det var ikke så vildt - synes bare vi har meget kontakt til dem)

Jeg har forhørt mig rundt omkring og den er 100% sikker! Det er altid den som bakker der får skylden, no mercy. Så vil du have en ny bil skal du bare vente på at en bil bakker og så køre ind i den!

Jeg vil bede Tommi fjerne mit bakgear nu - just in case!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget