torsdag den 15. september 2011

Torsdag

Mange andre vil i dag blogge om VALG! Men ikke her. Selvfølgelig skal jeg stemme, men jeg orker ikke at skrive et indlæg om hvilken blok jeg stemmer på og forklare hvorfor. Så I må høre om min kommende weekend.

Tommi smutter til Frankfurt i aften sammen med hans svoger og 3 andre fyre i en campingbus og kommer først hjem igen søndag. Så jeg får en afslapningsweekend med dyrene. I aften skal der ryddes op derhjemme så jeg kan undgå det i weekenden, fredag spiser Buddy og jeg ved min mor, lørdag står den på hestival (jep, HESTival) i Tika med en veninde og min søster kommer hjem fra New York og søndag kommer Tommi hjem igen, yay!

I aften er der karbonader på menuen med pasta (Tommis ønske) inden han smutter afsted.

2 kommentarer:

  1. Hehe, jeg har også lavet et lille valgindlæg - dem kommer der masser af rundt omkring tror jeg ;)

    Godt du stemmer - og det siger jeg til alle uanset hvilken fløj de er på! :)

    SvarSlet
  2. Fin blog!
    Love C.

    www.carolinejohansen.com

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget