tirsdag den 6. september 2011

Præmier til give awayen

Jeg blev spurgt af flere om hvordan jeg havde fået sponsoreret præmierne til min lille give away - især taget i betragtning at min blog ikke er større og ikke har så mange faste læsere (altså i virksomhedernes øjne, ikke mine, hi hi)..
Jeg ved at nogle af de større blogs får kastet produkter i hovedet for at give lidt reklame og det må være fedt, men jeg må ned på knæ og skrive mails til de firmaer som jeg selv er glade for og som måske ville være interesseret.

Det var så 'kun' Odense Marcipan og Isis hvor det gav pote, men det var jo også super!

Flere firmaer skrev tilbage at de i år havde boykottet at give produkter til små private og istedet samlede gav en ordentlig dynge til velgørenhed - dyrens beskyttelse, osv. Dét synes jeg sku er super flot og respektere det fuldt ud!
Andre meldte klart ud at de ikke gav til arrangementer under 200 personer og lignende.
Jeg skrev til 7 forskellige firmaer og så er jeg fuldt tilfreds med at 2 smed produkter i puljen!

Så I andre - det er bare igang med at spørge firmaerne - de er jo også interesseret i den reklame de får fra diverse blogs og så længe man bare spørger pænt kan det jo ikke genere nogle :)

Jeg har desuden fået adresser fra de tre vindere og de bliver sendt imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget