onsdag den 7. september 2011

Nytår #2

Nej nej, det er ikke fordi vi holder nytår her i september, men husker I de der nytårsforsætter? Nej vel? Dem havde jeg skam også glemt alt om! Virkelig! Året er gået virkelig hurtigt og jeg føler at jeg næsten ikke når at følge med selvom jeg prøver at planlægge og være foran hele tiden.


Jeg havde sat nogle mål for år 2011, men her trefjerdedele ind i året kan jeg ikke krydse dem af og jeg har godt nok travlt hvis jeg skal nå dem alle!

Listen med opdateringer:

jeg bliver færdiguddannet - fordi jeg koncentrere mig mere om skolen – Det blev jeg jo og faktisk med okay resultater og en fin bacheloreksamen. Jeg havde planer om at holde eksamensfest og havde lavet invitationer, men det blev aldrig til noget, desværre.

jeg begynder at se på mig selv på en bedre og sundere mål - aka. taber 11 kilo! – Dette punkt er bestemt ikke glemt og jeg er startet flere gange, men så står det stille. Jeg havde en lækker ferie i bikini, men næste gang jeg skal sydpå skal det være 11 kilo mindre. Fra i dag begynder jeg (igen) at se om jeg kan nå at tabe en del inden året er gået. Er dette et emne som I gider høre om generelt?

jeg kan nominere mig selv som årets kæreste istedet for som hidtil - årets skrabbedulle! – Her er der bestemt sket en del. Jeg lider stadig af jalousi i en slem grad som viser sin grimme side til tider, men generelt er jeg blevet bedre og mere tolerant overfor Tommi og prøver ikke at bestemme så meget
jeg bliver voksen og indser at det der med at spise chips til morgenmad og lade skraldespanden stå og falde over sine bredder bare ikke dur! – Ding ding ding! BINGO! Her er der sket en stor ændring! Måske fordi jeg nu har et arbejde hvor jeg tager på arbejde om morgenen og derfor undgår de stille morgener alene.

jeg ikke siger sætningen "aaarj, der er sku ingen der ser at det er det samme tøj for 5. dag i streg - det er jo ikke særlig beskidt" – Til gengæld har jeg i 1. halvdel af 2011 brugt flere penge på tøj end jeg gjorde i 2009+2010 tilsammen. Men det hjalp også meget at jeg nu bruger privat tøj på arbejde og ikke en Nettouniform.

jeg gider gøre noget ud af bloggen - i sin tid ville jeg lave en madblog og det vil jeg tilbage til - derfor min. 1 ny opskrift i ugen! – Den sidste tid har det været lidt småt med opskrifter, men nu er jeg tilbage fra ferie med ny energi og nye idéer.

jeg deltager i bogudfordringen og får læst nogle andre bøger end jeg ellers ville vælge selv - Det blev droppet igen grundet bacheloren og eksamen. Men jeg læser en del og også godt varieret.

jeg lærer at spise grønt, drikke vand og tage en vitaminpille dagligt! – Vand er blevet min gode ven og jeg starter hver morgen med en kop te. Jeg følte ingen virkning af vitaminpillerne/silica/gerimax/osv. så droppede det hele. Men starter nu op på vitaminpillen igen så jeg kan gå efteråret og vinteren i møde forberedt! Jeg spiser mere grønt, men stadig kun max. 200 g. om dagen – på de gode dage. Men jeg er god til at snacke grønt i stedet for slik på jobbet!

jeg begynder at se frem i tiden og planlægge lidt længere end bare nu og her – TJEK! RIGTIG god endda!

jeg giver mere slip og prøver det der impuls og spontan! – Dette var ment i forhold til når Tommi kl. 21 en aften spørger om vi skal tage i by eller pludselig en lørdag middag foreslår at vi tager i Legoland, osv. Jeg har svært ved det, men f.eks. i går spurgte hans far kl. 17 om vi skulle tage på Hodde Kro og spise om aftenen (7 personer) og jeg havde planer om at ride og slappe af, men valgte at sige ja og det var en hyggelig aften.

jeg vil prøve at se mine veninder mere istedet for bare at sende en sms i ny og næ! – Halvt tjek.. I begyndelsen af året flyttede en af min kærestes venner ud i nærheden af os sammen med hans kæreste som jeg faktisk ikke kunne lide. Men så begyndte vi at ses og så fik hun hendes heste hjem og vi fandt en fælles interesse og nu står Laban derude. I dag må hun betegnes som en af mine bedste veninder og jeg ser hende næsten dagligt. De andre ser jeg desværre ikke helt så meget

jeg skal lære at løbe 5 km! – Kan jeg nå det nu?

jeg skal få en bedre samvittighed – TJEK! Det fik jeg hurtigt efter jeg stoppede i Netto og efter jeg blev uddannet. Måske fordi jeg nu ikke skulle sige nej til vagter dagligt når folk prøvede at bytte eller fordi jeg ikke havde læst nok til studiet! Wuhuu!

Så der er lidt hængepartier som jeg tager fat i nu og her! Hvordan går det med jer andre? Måske I også vil gøre status?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget