lørdag den 10. september 2011

Lørdag i køkkenet

Herhjemme holder vi velfortjent weekend!

Vi startede dagen med at sove længe og så et smut i Bilka, Jysk, Imerco og Esbjerg Storcenter :) Vi skal ned til fødselsdag hos svogeren i Christiansfeld i aften så skulle lige købe en gave og den var tilfældigvis på tilbud til halv pris - hurra!

I storecenteret ledte jeg efter en lille holder til tandstikker til spisebordet. Jeg ledte forgæves i Kvickly og Bahne, men fandt til sidst denne smukke holder i Thé og Idé til sølle 40 kroner.




Nu er jeg i køkkenet for jeg trængte godt nok til at dufte lidt hjemmebag. Så besluttede at bage en kagemand til svogeren og lidt andet som I får uddybet imorgen :) Men det dufter godt!!!




Mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget