søndag den 18. september 2011

Gaver fra New York

Min søster smuttede jo atter til New York i en uge og hun kom hjem i lørdags.. Med gaver naturligvis :)

Vi høstede følgende


Krymmel fra den butik hvor SATC-pigerne handler i serien ;)


To slags kagemix og forskellige farver icing

 Det lækre tyggegummi med smag af mint chocolate chip, en pose m&ms peanutsbutter, nogle fine græskar af noget honningmasse og nogle blandede bolcher

 Nogle grove nudler og to halloween græskarchokolader

En fin DKNY taske til arbejdsbrug - jep, den er ægte!  

Og noget blandede tøj til både Tommi og mig fra bl.a. denne butik hvor posen er fra, Banana Repulic og en masse andet lækkert ;)


Uh, overvejer virkelig om jeg skal tage med hende næste gang som vist bliver til foråret... :)

3 kommentarer:

  1. HOLD DA OP! Sikke nogle lækre lækre sager - heldige dig :)

    Skønt med en søster der køber dejlige ting med hjem - jeg ville også tage med næste gang hvis jeg var dig ;)

    SvarSlet
  2. jeg indrømmer blankt at jeg er meget meget misundelig :) sådan nogle skønne ting! specielt det krymmel og M&M's peanutbutter ville jeg selv hamstre uden at tøve :D

    SvarSlet
  3. Ja, rigtig gode ting ;)

    Ja, ville gerne med, men jeg ved også at hvis jeg endelig kom derover ville jeg ikke spare på noget - ergo jeg ville bruge RIGTIG mange penge - og lige nu har jeg sku ikke så meget at shoppet for, da vi jo er ved at bygge en løsdrift (for sikke en øjnåbner: sand, beton og træ er jo pissedyrt!!) ;) He he

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget