torsdag den 22. september 2011

Endelig med på moden

Ja altså, mobilmoden.

Har endelig fået købt en smartphone og endda den jeg har sukket efter i noget tid. Endda til halv pris fordi jeg købte den 'brugt' :)

Sig dav til HTC Desire HD

 - min er bare lige brun/lilla og super lækker!

Hvor er det altså fedt at være på nettet overalt og den er super hurtig. Den har et kamera på 8 megapixel, men jeg synes nu at de der kamerabilleder stadig er ret dårlige.

I må selv se billeder fra den i aften, for onsdag eftermiddag brugte jeg på at kage intet mindre end 3 kager for både Tommi og jeg skulle have med på job - mums!

2 kommentarer:

  1. Den har jeg også og jeg er SÅ glad for den :)

    SvarSlet
  2. Har kun haft den i 24 timer men elsker den allerede.

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget