søndag den 4. september 2011

Egypten

Vores kamera laver stadig unoder og vil ikke lade os smide billederne over på computeren, da det første billede åbenbart er beskadiget og kan ikke slettes på hverken kamera eller computer - begge dele fryser bare når vi prøver..

Men vi har lidt fra Tommis HTC som I da skal se for at bevise at vi rent faktisk var i Egypten :)





Det var en lækker tur og jeg vil beskrive den lidt nærmere i et andet indlæg for at give en vurdering af hotellet, rejseselskabet og selve landet som turistland.

6 kommentarer:

  1. Wauw det ser varmt ud :) Carsten og jeg har også været i Egypten, det var fantastisk at se pyramiderne. Jeg håber du havde en god ferie :)
    Kh.

    SvarSlet
  2. Uh glæder mig da til at se flere billeder, det ligner en spændende tur ud fra disse :)

    Træls med jeres kamera!

    SvarSlet
  3. Uh glæder mig da til at se flere billeder, det ligner en spændende tur ud fra disse :)

    Træls med jeres kamera!

    SvarSlet
  4. Haha - elsker billede nr 2 - god vinkel! Håber I havde en god ferie :-)

    SvarSlet
  5. Har altid drømt om at komme til Egypten & hvor ser det fedt ud =}

    XoXo Rikke
    Join my Give-Away:
    http://rikzen.blogspot.com/2011/09/stor-give-away.html

    SvarSlet
  6. Tak for kommentarene..

    Det var Tommis 4. tur til Egypten, så han kendte alle fif'ene til hvordan man skulle snave sfinxen, hvordan man gik inde i pyramiden, hvordan byerne var indrettet og hvilke taxaer man skulle tage, så det var jo super og hjalp en del på turen :)

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget