tirsdag den 16. august 2011

Ironi...

Uhh, jeg elsker ironi og er selv heftig bruger af det og synes det er ret fedt når universet sådan driver gæk med folk gennem ironi.

Bare ikke når det er med mig!

Background: min søster er SYGEplejerske, min mor arbejder på SYGEhus og jeg selv arbejder jo i SYGEdagpengeområdet. Kan I se den røde tråd?

I går skulle jeg så vaccineres og eftersom jeg har læge 82 km. fra hvor jeg arbejder kunne jeg ikke nå det indenfor normale åbningstider og jeg skulle selv betale vaccinen, så jeg tog bare en læge i Kolding.

Super sød sygeplejerske som tager imod mig og vi taler sammen og har en god connection. Indtil samtalen drejer sig ind på at jeg skal stikkes! Hun siger at det lige tager 5 minutter, så kan jeg gå ud og betale..

2 gange!

Jeg sidder på stolen og imens hun forbereder nålen fortæller jeg at jeg jo er dødnervøs for nåle/sprøjter og at jeg aldrig skal have tatoveringer, osv.

1. nål går o-k-a-y…

2. nål… Bang! Så ligger jeg på gulvet. Sygeplejersken når ikke at gribe mig da jeg besvimer – men hun gør arbejdet færdigt og begynder så at klappe mig på kinderne for at vække mig. Intet resultat.

Flere minutter efter vågner jeg hvor jeg ligger på briksen og har en forfærdelig hovedpine og hun slår mig ret hårdt på kinderne. Min ørering er i stykker og mit pandebånd er knækket, men det er åbenbart de skader som sker ved lægen.

Jeg blev tilbageholdt i 50 minutter efter jeg besvimede for at de var sikre på at jeg var i orden og målte blodtryk 4 gange og så så de ærlig talt ikke skide glade ud da jeg sagde at jeg lige skulle køre 60 km. hjem – alene..

Og tænk at jeg betalte 855 kr. for sådan en omgang hovedpine? Og det værste?

Den skal fornyes om 1 måned!

Og igen om 6 måneder!

Fornemmer jeg skal have et lager af Ipren klar, for sådan en hovedpine man får af at falde ned i gulvet vare faktisk ret længe!

5 kommentarer:

  1. Puha, jeg er ikke glad for nåle. Men det måler sig vidst ikke med dig! Træls :(

    SvarSlet
  2. Puha, det var dog en ubehagelig oplevelse.
    Jeg selv bange for nåle, og havde det været mig havde jeg sgu næsten ike turde komme igen om en måned xD

    SvarSlet
  3. Puha, det var dog en ubehagelig oplevelse.
    Jeg selv bange for nåle, og havde det været mig havde jeg sgu næsten ike turde komme igen om en måned xD

    SvarSlet
  4. Ja, det var rigtig ubehageligt og jeg glæder mig bestemt ikke til om en måned :( Øv øv..

    SvarSlet

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget