tirsdag den 9. august 2011

Tirsdag

Sidste indlæg handlede om hvor lang tid det havde taget at nå til fredag og weekend. Hvorimod jeg i dag brokker mig over at vi allerede har tirsdag!

Weekenden spørger du? Jamen jeg ved virkelig ikke hvor den blev af!!

Fredag ordnede jeg stald efter arbejde, så alt var fint til når veninden kom fra ferie - fredag aften foregik på sofaen med chips og dip

Lørdag nåede vi ikke særlig meget, da jeg skulle være til Hawaii-damefrokost hos naboen kl. 13 og så var den dag jo ligesom væk, da det først sluttede ud på natten (har I andre prøvet at tage i byen – og hjem – på havetraktor? Det holder bare!)

Søndag sov vi længe og tog så til Esbjerg ved frokosttid for at handle ind hos Jem og Fix samt Bilka, som havde nogle gode tilbud. Eftermiddagen gik med en ridetur, 9 maskinfulde vasketøj og bagning (kommer senere).

Så kom mandag som bare smuttede ud mellem hænderne på mig – seriøst. Alt gik galt og var en træls træls dag. Da vi så om aftenen sidder og ser NCIS i sofaen falder der en porcelænsugle ned fra chatollet uden at nogle har været i nærheden af det. Tommi var heldigvis sød at samle det op for jeg var overtræt og udkørt, så satte mig bare til at tude! Hurra for en hjælp hva?

I dag havde jeg håbet på en ridetur, men sådan som vejret er i Kolding lige nu ser det nu ikke meget ud til det. Møg!

Træls indlæg pga. trælse dage – I må bide det i jer ;) Kan lokke med at der kommer en opskrift senere på muffins med brunkager i – jep du læste rigtigt og glæd dig!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget