onsdag den 3. august 2011

Lange arme og øm røv!

.... for jeg fik min første omgang undervisning på Laban i går!

Og det var hårdt!

Og jeg har ondt i dag!

Men hold nu op hvor var det skønt at mærke at man er igang med ridningen igen :)

Siden mandag morgen har jeg været ret snottet og i dag var jeg godt nok tæt på at melde mig syg, men tænkte at jeg heldigvis ingen samtaler skulle have, så jeg kan sidde inde på kontoret og snotte og hoste :) Så alt kontakt til borgerne bliver i dag over mail - for deres egen skyld.

I aften står maden jo på hjemmelavede cowboytoast - I ved, dem der med bøf og bløde løg i. Jeg ved godt at mange synes de er drøn klamme, men jeg ELSKER dem! Så nu skal vi prøve at lave dem selv ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget