torsdag den 11. august 2011

"Jeg er blevet snydt"

Vi sælger en del ting på diverse gratise salgssider som f.eks. guloggratis.dk og gang på gang er der noget som undre mig...

Folk som byder en pris!

Langt under den opgivede pris..

Uden at have set varen rigtigt...

Vi har indenfor de sidste år skiftede vores biler ud et par gange, da vi så flyttede på landet/fik hund/fik voll langt til arbejde/ville kun kører MC/ville have en cabriolet/nej en anden cabriolet/en bil som kan trække en stor trailer/osv. Så vi har solgt en smule biler derinde og jeg har solgt nogle andre ting (bøger, tøj, tasker, osv..)

Og den er stensikker hver gang! Der er altid nogle som byder en fuldstændig idiotisk og urealistisk pris for en vare.

Vi har sådan lyst til at lege 'bordet fanger' en dag.. Forstil jer det lige:

Bil til salg til 27.000,-
Køber byder 10.000 - "men så henter jeg også imorgen"
Sælger siger okay deal, du har nu købt bilen - du henter den imorgen
Køber kommer ud og ser bilen han 'har købt' (og ja jeg skriver han - for så dumme er kvinder sku ikke!) og opdager at den er helt tom i motorrummet, den anden side - som ikke var fotograferet - er helt rusten, bunden mangler og ingen af dørene kan åbnes. Derudover er bilen blevet brudt som skraldespand de sidste tre år, så det er godt rådden indeni..

Bordet fanger jo, ikke?

Vi har netop nu en bil til salg til overnævnte pris og ja der er en som har skrevet præcis som i 2. linie! Hmf!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hvad synes du?

Print mig :)

Print Friendly and PDF

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Der var en fejl i denne gadget